YES AANGENOMEN! - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu YES AANGENOMEN! - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu

YES AANGENOMEN!

Door: Jessy

Blijf op de hoogte en volg Jessy

08 Juli 2014 | Nederland, Voorhout

Yes! Ik heb net te horen gekregen dat ik officieel aangenomen ben op het project in Makuyu. Geen onzekerheden meer, we gaan echt! Weg van hier, weg van Nederland, familie, vrienden en vriendje. Ik ga weg uit mijn vertrouwde omgeving en mijn grote droom achterna. Voor 5 maanden ga ik vrijwilligerswerk doen in Kenia met straatkinderen en 1 maand reizen. Dit ga ik allemaal samen doen met mijn reisbuddy Anita. Gedurende het avontuur gaan we elkaar steeds beter leren kennen en het voelt heel goed en vertrouwd samen. Nu gaan we samen verder in de voorbereidingen.
AFRIKA WE KOMEN ER AAN!

Ik wil graag een blog gaan bijhouden over mijn avontuur in Kenia. Je kunt je email adres achter laten en bij iedere blog die ik post krijg je een email binnen dat ik een nieuwe blogpost heb geplaatst.

Liefs Jessy

  • 08 Juli 2014 - 17:19

    Bea Van Kroonenburg :

    Helemaal super Jessy. Wanneer vertrek je precies? Kijk wel goed uit hè in Kenia, dat land staat niet als heel veilig bekent. Maar ik wens je er heel veel succes en heel veel plezier. XXX

  • 08 Juli 2014 - 17:23

    Jessy Hooghuis:

    Hoi Bea, ik ga binnenkort de tickets boeken dus dan weet ik wanneer ik ga. Hartstikke bedankt! Super lief. X

  • 08 Juli 2014 - 17:52

    Debbie:

    Superleuk je blog, knap dat je dit aandurft.
    Als je maar goed uitkijkt en niet alleen op pad gaan!
    We zien t wel wanneer jullie vertrekken.
    Xxx

  • 08 Juli 2014 - 17:53

    Jessy Hooghuis:

    Hoi Debbie, hartstikke bedankt. Je ziet al mijn berichtjes via deze blog wel verschijnen! Super leuk dat je me gaat volgen. Heel veel liefs

  • 08 Juli 2014 - 18:16

    Joyce:

    lieve Jessy,
    Helemaal super meid! Veel succes en plezier met jullie plannen. Ik vind het heel spannend om terug te mogen lezen wat jullie daar allemaal gaan beleven. Trots op mijn nichtje dikke X

  • 08 Juli 2014 - 18:19

    Jessy Hooghuis:

    Hoi lieve Joyce, bedankt voor je toffe berichtje! XXX

  • 08 Juli 2014 - 19:23

    Adela Quik:

    Lieve Jessy, van harte gefeliciteerd meid! Het aftellen kan beginnen, de laatste voorbereidingen kunnen jullie gaan neerzetten. Ik hou je blog in de gaten. Wil niets missen van jullie avontuur.... Liefs Adela x

  • 08 Juli 2014 - 19:47

    Jessy Hooghuis:

    Hoi Adela, hartstikke bedankt! Het aftellen is zeker weten begonnen. We gaan door met de laatste voorbereidingen en dan gaan we, ik kan echt niet wachten! Super! Liefs xx

  • 08 Juli 2014 - 22:24

    Kitty En Arie:

    Lieve Jes,
    Heel veel plezier op deze verre reis, en nu eerst de laatste voorbereidingen. Doe voorzichtig en geniet!

  • 08 Juli 2014 - 22:46

    Jessy Hooghuis:

    Lieve Arie en Kitty, bedankt! Super tof dat ik jullie backpack mag lenen. X

  • 08 Juli 2014 - 23:45

    Vera:

    Jessy,
    Veel plezier met de voorbereidingen!
    Geniet ervan in Kenia en ik ga zeker je blog volgen.
    Veel plezier!
    Xx Vera

  • 09 Juli 2014 - 10:42

    Jessy Hooghuis:

    Hoi Vera, super dankjewel! Leuk dat je me gaat volgen :)

  • 21 Juli 2014 - 21:25

    Kees Streefkerk:

    Ik sluit mij aan bij alle voorgaande reacties. Kenia is een heel mooi maar ook heel groot land (16x Nederland). Zal zeker een hele bijzondere ervaring voor je worden en ik ben heel benieuwd naar je foto's, reacties en verhalen. Een bezoek aan de wildparken zal ook heel bijzonder zijn met Leeuwen, Giraffen, Nijlpaarden en Olifanten. Je zult in Kenia geen Internetaccess hebben zoals hier, maar je bent aardig handig om bereik te vinden. Veel plezier Kees Streefkerk

  • 21 Juli 2014 - 21:28

    Jessy Hooghuis:

    Hoi Kees,

    Bedankt voor je reactie! Ik laat van me horen. Hartstikke bedankt!

    Groetjes Jessy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorhout

Jessy

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 698
Totaal aantal bezoekers 107268

Voorgaande reizen:

01 Februari 2022 - 31 Augustus 2022

Colombia

08 November 2016 - 30 Maart 2017

Buitenlandstage in Malta

15 Maart 2016 - 19 Maart 2016

ID College naar Bosnie

10 September 2014 - 10 Maart 2015

Kenia

Landen bezocht: