Voorbereidingen Vrijwilligerswerk in Bosnie - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Vrijwilligerswerk in Bosnie - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Vrijwilligerswerk in Bosnie

Door: Jessy Hooghuis

Blijf op de hoogte en volg Jessy

02 Maart 2016 | Nederland, Voorhout

Lieve allemaal,
Over een paar weken is het zo ver dan ga ik met school naar Bosnië toe om daar vrijwilligerswerk te doen in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking.
Ik zit in mijn eerste jaar van de opleiding Medewerker Maatschappelijke Zorg op het ID College in Leiden.
Samen met alle leerlingen (32) en docenten die mee gaan zijn we al een tijdje druk bezig met voorbereidingen voor activiteiten en sponsorgeld ophalen, in totaal hebben we tot nu toe 11.231,65 euro opgehaald!
Door de oorlog die er is geweest zijn de grootste problemen; persoonlijke aandacht, plaatsgebrek en privacy.
Als er nog mensen zijn die geld willen storten kan dat op het nummer:
NL48 RABO 0132 7822 00 Project 605 Jessy Hooghuis
Dinsdag 15 maart vertrekken we met de bus naar Keulen en vanaf daar reizen we door met het vliegtuig en 19 maart gaan we weer terug richting Nederland.
Het is helaas niet heel lang dat we daar kunnen zijn maar alle beetjes helpen.
Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden wat wij zowel doen en hoe ik mijn reis beleef!

PS: Als je een mail wilt ontvangen voor iedere keer dat ik een blog post op deze site kun je je aanmelden in de mailinglijst. Dit kun je vinden links onder met een groen icoontje!

Veel liefs Jessy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessy

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 107276

Voorgaande reizen:

01 Februari 2022 - 31 Augustus 2022

Colombia

08 November 2016 - 30 Maart 2017

Buitenlandstage in Malta

15 Maart 2016 - 19 Maart 2016

ID College naar Bosnie

10 September 2014 - 10 Maart 2015

Kenia

Landen bezocht: