Voorbereidingen en vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en vertrek

Door: Jessy Hooghuis

Blijf op de hoogte en volg Jessy

28 Januari 2017 | Nederland, Nederland

Na de email over dat we zijn aangenomen voor onze buitenlandstage is er veel gebeurd.

De tickets zijn geboekt, dit hebben wij natuurlijk goed gevierd door gezellig met z'n 3en uit eten te gaan! We hebben heel veel formulieren ingevuld en ingescand, we hebben een Engelse test gemaakt om ons niveau te bepalen, we hebben een bijeenkomst bijgewoond voor alle studenten die op buitenlandstage gaan en we zijn voorbereid op alle opdrachten die we op onze stage in Malta moeten gaan uitvoeren en inleveren.

Toen de koffers ingepakt waren en we alles gedaan / geregeld hadden mocht het voor mij wel gebeuren. Na maanden afgeteld te hebben was de dag eindelijk daar! Op 28 januari vertrokken Maaike, Jimmy en ik naar Malta voor onze buitenlandstage.
Familie, vrienden en zelfs klasgenoten kwamen ons uitzwaaien.

We werden opgehaald door de eigenaren van het appartement en naar het appartement gebracht. Samen met Maaike en Jimmy deel ik de slaapkamer en verder delen we het appartement met 4 andere studenten uit Amerika.

Een huisgenoot is met ons meegelopen naar de supermarkt en daar hebben we de eerste boodschappen gekocht. Toen we weer in ons appartement kwamen zijn we begonnen met een grote schoonmaak aangezien alles lekker plakte.. al onze spullen lekker uitgeladen en daarna gezellig gegeten en gekletst met onze nieuwe Amerikaanse huisgenoten.

Na een vermoeiende dag nu lekker chillen en op tijd naar bed. Welterusten!

Liefs Jessy (de malteser)

• 28 Januari 2017 - 23:20

Theo/ Cisca Van Der Wijst :

Hallo Jessy

Wij wensen jou maar ook Maaike en Jimmy en de 4 anderen heen hele fijne tijd.

Lieve groetjes Ome Theo & Tante Cisca

• 29 Januari 2017 - 15:55

Toos:

Nu wel gelezen haha.
    Is de boel inmiddels plakvrij gemaakt
    Wat erg dat t zo vies was
    Veel plezier

• 29 Januari 2017 - 17:28

Hans Bosch:

Heel veel succes en vooral een leuke, gezellige en inspiratievol verblijf gewenst.
    Ben benieuwd naar de verhalen over je verdere lotgevallen.
    Liefs, Hans