De voorbereidingen voor Colombia zijn begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu De voorbereidingen voor Colombia zijn begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen voor Colombia zijn begonnen!

Door: Jessy Hooghuis

Blijf op de hoogte en volg Jessy

10 November 2021 | Nederland, Nederland

Hola,

Een tijdje niet geblogd! Mijn laatste lange reis was in Malta, alweer vijf jaar geleden. Inmiddels is er veel veranderd. Ik volg de studie Sociaal Werk op de Hogeschool Leiden en zit nu in mijn laatste jaar. Samen met mijn beste vriend Jimmy heb ik gekozen voor de minor; internationale stage. Wij gaan 10 februari voor minimaal vijf maanden naar Colombia toe om hier stage te lopen bij de stichting Children of Medellin: https://www.straatkinderenmedellin.com/

We zijn al druk bezig met de voorpret en de voorbereidingen en hebben er zo veel zin in! Onze stage is goed gekeurd, tickets zijn geboekt en de eerste Spaanse cursus is afgerond. Het komt steeds dichterbij en stiekem beginnen de eerste spanningen al te komen.
Ik ben weer van plan om een blog bij te houden net zoals jullie van mij gewent zijn bij mijn vorige reizen!

Saludos,
Jessy


  • 10 November 2021 - 20:42

    Anita:

    Super leuk om te lezen Jes!! Heel veel succes ❤️

  • 10 November 2021 - 21:11

    Kevo Baithili:

    Will be following ,,,,keep up girl,,,have and adventure too

  • 10 November 2021 - 21:17

    Wil Van Der Kwaak :

    Wat superleuk Jessy , ik hoop dat jullie geweldige maanden beleven. Lieve groetjes van mij. X

  • 10 November 2021 - 21:33

    Fredje:

    Spannend veel geluk samen x fredje uit Terneuzen x

  • 10 November 2021 - 21:37

    Fre:

    Zo trots op jullie! Dit wordt een onvergetelijke reis met de mooiste herinneringen.

  • 10 November 2021 - 22:06

    Anne :

    Superleuk Jassy! Ik ga je volgen :)

  • 10 November 2021 - 22:08

    Sjim :

    Zin an ! ❤️

  • 10 November 2021 - 23:12

    Dorothe:

    Lieve Jessy en Jimmy
    Geniet van de voorbereidingen, wij zullen Julie avonturen volgen
    Diviertete y buena suerte

  • 11 November 2021 - 01:01

    Macy:

    Super leuk Jessy en Jimmy. Heel veel succes en plezier in Colombia❤️❤️

  • 11 November 2021 - 08:10

    Bea:

    Lieve Jessy,
    Dat grote hart van jou kan dus nog groter.
    Geniet van jullie reis.
    Het moet een geweldig mooi land zijn en voor jullie
    (eigenlijk helaas) veel te doen.

    Geniet er van.
    Lieve groetjes.

  • 11 November 2021 - 11:38

    Veerle:

    Lieve Jessy en Jimmy, mensen zoals jullie maken het verschil.
    Een fantastische ervaring en uitdaging, geniet ervan.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessy

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 777
Totaal aantal bezoekers 107304

Voorgaande reizen:

01 Februari 2022 - 31 Augustus 2022

Colombia

08 November 2016 - 30 Maart 2017

Buitenlandstage in Malta

15 Maart 2016 - 19 Maart 2016

ID College naar Bosnie

10 September 2014 - 10 Maart 2015

Kenia

Landen bezocht: