Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen!

Door: Jessy Hooghuis

Blijf op de hoogte en volg Jessy

12 Augustus 2014 | Nederland, Voorhout

Om precies te zijn is het vandaag nog 29 nachtjes slapen en dan ga ik de lucht in naar Kenia samen met Anita, 10 september is het ein-de-lijk zó ver!

We reizen via de organisatie SAMEN en we worden in ons avontuur ontzettend goed begeleid, we hebben 2 begeleiders toegewezen gekregen waarmee we 3 gesprekken gevoerd hebben over de voorbereidingen. Het is erg fijn om zo al je gedachtes, gevoelens, vragen, adviezen en emoties te delen! Ik heb me erg verkeken op wat er allemaal geregeld moet worden. Er komt veel bij kijken, bij ieder gesprek werd het lijstje weer een stuk langer van mijn to do list en zat ik steeds even met mijn handen in het haar waar ik moest beginnen. Er komen steeds meer doorgestreepte dingen in mijn schriftje te staan met dingen die ik gedaan heb, dit geeft rust.

Gelukkig kan ik het ontzettend goed vinden samen met Anita (mijn reisbuddy), we denken over veel dingen hetzelfde en praten veel over de voorbereidingen, hoe we ons voelen en ons dagelijkse leven. Ik heb super veel vertrouwen in onze reis, elkaar en om niet te vergeten mezelf.

Het wordt met de dag spannender, het is zo'n gekke gedachten dat we over een paar maanden zo'n ander leven lijden dan op dit moment.

  • 12 Augustus 2014 - 20:45

    Angelle:

    Je gaat het helemaal maken in kenia!

  • 13 Augustus 2014 - 06:52

    Manouk:

    Je mag trots op jezelf zijn.
    alles komt goed.
    Dikke kusjes
    je bent een kanjer.

  • 13 Augustus 2014 - 08:32

    Eric:

    Trots, super trots ben ik op mijn kleintje dat je dit gaat ondernemen! Het zal je goed doen, een hele andere kijk op de wereld geven, daarvan ben ik overtuigd! Succes nog met de laatste lootjes om goed voorbereid op reis te kunnen gaan.

  • 13 Augustus 2014 - 09:20

    Bea:

    Lieve Jessy, wat een avontuur ga jij aan zeg. Heel knap. We zijn trots op ons "oude" buurmeisje. En oja! We komen je natuurlijk dagzeggen en een goede reis wensen. Dus tot gauw.

  • 13 Augustus 2014 - 17:57

    Tineke:

    Hoi lieve Jessy,

    Natuurlijk is het spannend.
    Het is ook niet niks wat je gaat doen.
    Maar wel super ,wat zal jij een hoop ervaringen op gaan doen.
    Heel veel geluk en plezier.
    Ik ga je ( jullie) volgen.
    Heel veel liefs tante Tiny xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorhout

Jessy

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 107327

Voorgaande reizen:

01 Februari 2022 - 31 Augustus 2022

Colombia

08 November 2016 - 30 Maart 2017

Buitenlandstage in Malta

15 Maart 2016 - 19 Maart 2016

ID College naar Bosnie

10 September 2014 - 10 Maart 2015

Kenia

Landen bezocht: