Kenya here we come! - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu Kenya here we come! - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu

Kenya here we come!

Door: Jessy Hooghuis

Blijf op de hoogte en volg Jessy

09 September 2014 | Nederland, Voorhout

Lieve allemaal,

Hier mijn laatste verslag voor mijn vertrek naar Kenia.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn afscheidsfeestje gehad en afscheid genomen van alle lieve mensen om mij heen. Het was ontzettend gezellig, fijn, maar ook emotioneel.

Nu zit ik hier op de bank en het is nu 00:00. Mijn backpack en mijn handbagage zijn allebei helemaal ingepakt. Ik heb net even een stukje in de woonkamer met mijn backpack om gelopen en ik moet zeggen het is wel even wennen hoor haha.

Ik ben erg zenuwachtig voor morgen maar ik geloof dat ik het allemaal nog niet echt besef. Morgen begint mijn droom, mijn reis. Een droom waar ik al erg lang naar toe leef en dan is het morgen EINDELIJK zo ver! Maar ik ben er klaar voor! Uiteindelijk hebben Anita en ik een bedrag bij elkaar van: 2.221,78 euro voor de straatkinderen, hier zijn we super blij mee en erg trots op! Iedereen onwijs bedankt voor alle donaties.

Nu ga ik mijn kopje thee opdrinken en een einde maken aan mijn verhaal. Ik duik mijn bedje in en ik hoop dat ik lekker kan slapen ondanks alle (gezonde) spanningen.

Morgen het allerlaatste afscheid op Schiphol voor onze vlucht!

Fantasie is sterker dan kennis.. dromen zijn krachtiger dan feiten en hoop kan ervaring overwinnen!

Liefs Jessy


  • 10 September 2014 - 00:27

    Gerrie Benschop:

    Lieve Jessy en Anita,

    Nogmaals heel veel succes gewenst.
    Ga er vooral ook van genieten!

    Hopelijk een niet al te moeilijk afscheid van allen die jullie dierbaar zijn.
    Is niet makkelijk denk ik om een lange periode weg te gaan.

    Liefs Gerrie en Paulien

  • 10 September 2014 - 07:31

    Debbie:

    Hoi lieve jessy
    Kijk je goed uit daar

  • 10 September 2014 - 08:07

    Yet:

    Zet hem op!

  • 10 September 2014 - 08:11

    Corina Sip:

    Lieve jessy, heel veel suc6 met het waarmaken van je droom, geniet ervan, en leer ervan,maar bovenal geniet ervan, liefs corina

  • 10 September 2014 - 08:16

    Bea:

    Hee meis. Een hele goeie reis. Vlieg je droom achterna en laat je niet afschrikken door zo nu en dan een kleine nachtmerrie. Die zul je ongetwijfeld een keertje hebben maar je wordt altijd weer wakker en merkt dan dat je nog 'gewoon" in jouw geweldige droom zit. Hele goeie tijd daar en help de kinderen daar die het niet zo "vanzelfsprekend" goed hebben als de kinderen hier. Hartstikke goed van je.
    Xxxxx
    Groetjes van de Kroontjes

  • 10 September 2014 - 11:02

    Miranda Hooghuis:

    Lieve Jessy,wat ontzettend stoer dat jullie dit gaan doen!!
    Ik wens jullie heeeeeel veeeeeel succes en pas goed op elkaar...
    Uiteraard blijf ik je volgen.
    Dikke X

  • 10 September 2014 - 12:02

    Veerle:

    Lieve Jessy, een heel fijne reis, geniet van alles, doe voorzichtig. Ik ga je zeker volgen, liefs, veerle

  • 10 September 2014 - 12:55

    Jolanda:

    Lieve Jessy,
    Ik vind je zo dapper!
    Ik ben ervan overtuigd dat je nóg sterker, dapperder en wijzer terug zal komen.
    Zet m op!
    Liefs Jo

  • 10 September 2014 - 13:10

    Tante Tiny:

    Hoi lieve Jessy.

    Een super goede reis ook voor Anita.
    Succes met alles.
    Ik blijf jullie volgen.
    Heel veel liefs tante Tiny

  • 10 September 2014 - 16:10

    Jos Van Moorst:

    Jambo Jessy,

    Wat leuk zo'n eerste berichtje van je te lezen. Hopelijk heb je een goede vlucht gehad en is het daar lekker weer. Heb je al dieren in het wild gezien? Wat een indrukken allemaal, je komt vast ogen te kort.
    Alle goeds en hartelijke groet, Jos

  • 10 September 2014 - 23:56

    Je Oompie Tim En Nicole:

    lieve jessy hopelijk duurt het wachten niet te lang in cairo!
    wij zijn trots op dat je droom nu toch eindelijk gaat beginnen.
    bedankt dat je me als cadeautje bij je vader afgaf ha ha!

  • 14 September 2014 - 00:18

    Kristel:

    Aah mooi geschreven jess! Ik hoop dat alles goed bevalt daar. Kus en knuffel X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorhout

Jessy

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 107315

Voorgaande reizen:

01 Februari 2022 - 31 Augustus 2022

Colombia

08 November 2016 - 30 Maart 2017

Buitenlandstage in Malta

15 Maart 2016 - 19 Maart 2016

ID College naar Bosnie

10 September 2014 - 10 Maart 2015

Kenia

Landen bezocht: