Het verlossende e-mailtje! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu Het verlossende e-mailtje! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jessy Hooghuis - WaarBenJij.nu

Het verlossende e-mailtje!

Door: Jessy Hooghuis

Blijf op de hoogte en volg Jessy

08 November 2016 | Nederland, Nederland

He hallo allemaal,

Tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben. Maar hier ben ik weer en wel met heel goed nieuws!

Zoals de meeste van jullie weten doe ik de opleiding Medewerker Maatschappelijke Zorg op het ID College in Leiden en zit in mijn 2e leerjaar.
In mijn eerste jaar heb ik te horen gekregen dat de kans er is om tijdens je opleiding buitenlandstage te lopen. Mijn oren gingen natuurlijk gelijk open staan en ik heb mij hier direct voor aangemeld.

Na motivatiebrieven, bijeenkomsten en gesprekken hebben wij vandaag een hele blije mail ontvangen en sprongen wij een gat in de lucht! We hebben het goede nieuws te horen gekregen: WIJ ZIJN AANGENOMEN VOOR ONZE BUITENLANDSTAGE!

Samen met mijn twee klasgenoten Maaike en Jimmy ga ik van 30 januari tot 31 maart 2017 naar Malta om daar stage te lopen.

We kunnen starten met alles te gaan regelen en ons voor te bereiden op deze hele mooie kans! Maar voor nu eerst vieren dat ik ben aangenomen, wat een heerlijk gevoel.

PS: Voor de mensen die zich nog niet aangemeld hebben voor de mailinglijst en het leuk vinden, dat kan hier links onderin. Als je klikt op aanmelden krijg je bij iedere blog die ik post een email in je inbox.

Liefs Jessy

  • 08 November 2016 - 19:16

    Manouk:

    Wauw Jes, dat is echt super knap. Want niet veel mensen worden aangenomen. Wat gaaf zeg.
    En gewoon naar Malta omgoddddie.
    Weer een geweldige ervaring tegemoed gaan.

  • 08 November 2016 - 21:52

    Hans Bosch:

    Proficiat met deze kans en.... Veel plezier en inspiratie!

  • 08 November 2016 - 23:42

    Kees Streefkerk:

    Leuk Jessy, wel even wat anders dan Kenia.
    Maak er wat moois van. Ben heel benieuwd wat je daar moet gaan doen.
    Geen idee wat je als medewerkers Maatschappelijke Zorg in Malta voor opdracht krijgt.
    Je mag ook wel vast een cursus Maltees voor beginners gaan doen.
    Grt,
    Kees

  • 09 November 2016 - 15:51

    Fred:

    Heel veel succes en plezier in Malta.
    We zien de verhalen wel weer voorbij komen.

  • 09 November 2016 - 23:08

    Gerrie:

    Jessy, ben erg benieuwd naar je reisverslagen, altijd bijzonder. Wij wensen je heel veel succes en geniet ook van deze periode.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessy

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 616
Totaal aantal bezoekers 107326

Voorgaande reizen:

01 Februari 2022 - 31 Augustus 2022

Colombia

08 November 2016 - 30 Maart 2017

Buitenlandstage in Malta

15 Maart 2016 - 19 Maart 2016

ID College naar Bosnie

10 September 2014 - 10 Maart 2015

Kenia

Landen bezocht: